Best Buy Award 2017-2018

 

Az Alföldi Tej Kft. „RISKA” márkáját választották tejtermék kategóriában a legjobb ár-érték arányú márkának 2017-ben az ICERTIAS nevű független svájci kutatóintézet által Magyarországon először végzett kutatás során a fogyasztók. A RISKA a megtisztelő címet számos nagynevű márka – mint a Toyota, a Nescafe vagy az Erste Bank – mellett nyerte el..

 

Az ICERTIAS a Best Buy Award felmérés során mintegy 50 különböző kategóriában végzett közvélemény-kutatást. A felmérésben a válaszadóknak a piacon található termékek és szolgáltatások ár-érték arányával kapcsolatos tapasztalatait és elégedettségi szintjét mérte a vállalat. A válaszadók nyitott kérdéseket kaptak és szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül.

 

A fogyasztók véleménye szerint az ár-érték arány alapján a magyar tejtermékek közül az Alföldi Tej Kft. saját márkája, a RISKA került az első helyre.

 

 

A RISKA mellett a Tesco (külföldi szupermarket-lánc), a Soproni (sör), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartási termékek), a Tibi (csokoládé), az Univer (Majonéz), a Colgate (fogkrém), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d’Or (jégkrém) szintén az első helyezést érte el a saját kategóriájában.

 

 

Az Alföldi Tej nettó árbevétele 2017-ben meghaladta az 53 milliárd forintot, a munkavállalók létszáma pedig 630 főt is elérte a fehérvári és a debreceni üzemekben.

 

Forrás: mfor.hu

 

2017. március 28.